ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-16Ключові слова:
навчання дієслова англійської мови, лінгвістичний аспект навчання дієслова, компетентнісна парадигма навчанняАнотація
Працю присвячено обґрунтуванню шляхів реалізації сучасної компетентнісної парадигми у процесі навчання англійської мови загалом і дієслова зокрема. Проаналізовано низку підходів до витлумачення поняття «дієслово» в науковій літературі, схарактеризовано істотні ознаки, якими володіє, на думку дослідників, дієслово англійської мови (уналежнення до частин мови; вживається задля вираження дії або стану; є предикатом у реченні; має загальнограматичне значення; ідентифікує часові межі комунікації). З’ясовано дефініцію цієї категорії з урахуванням вимог: доступність, відображення важливих ознак дієслова, ролі й функції в реченні, особливостей навчання англійської мови в закладах середньої освіти на компетентнісній основі. Окреслено перспективи подальшого дослідження обраної тематики, які вбачаємо в обґрунтуванні лінгводидактичного аспекту навчання дієслова англійської мови на засадах компетентнісно орієнтованої освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 А. О. НЕГУЛЯЄВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.