ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • А. О. НЕГУЛЯЄВА Криворізький державний педагогічний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-16

Ключові слова:

навчання дієслова англійської мови, лінгвістичний аспект навчання дієслова, компетентнісна парадигма навчання

Анотація

Працю присвячено обґрунтуванню шляхів реалізації сучасної компетентнісної парадигми у процесі навчання англійської мови загалом і дієслова зокрема. Проаналізовано низку підходів до витлумачення поняття «дієслово» в науковій літературі, схарактеризовано істотні ознаки, якими володіє, на думку дослідників, дієслово англійської мови (уналежнення до частин мови; вживається задля вираження дії або стану; є предикатом у реченні; має загальнограматичне значення; ідентифікує часові межі комунікації). З’ясовано дефініцію цієї категорії з урахуванням вимог: доступність, відображення важливих ознак дієслова, ролі й функції в реченні, особливостей навчання англійської мови в закладах середньої освіти на компетентнісній основі. Окреслено перспективи подальшого дослідження обраної тематики, які вбачаємо в обґрунтуванні лінгводидактичного аспекту навчання дієслова англійської мови на засадах компетентнісно орієнтованої освіти.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

НЕГУЛЯЄВА, А. О. (2023). ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 27, 76-78. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-16