ІННОВАЦІЙНА СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА АКТИВНІСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: NON SCHOLAE, SED VITAE DISCIMUS
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2025-33-8Ключові слова:
авторська освітня технологія, українська мова, риторика, соціолінгвістика, синергетика, інновації в духовній сфері, здобувач вищої освіти, гуманітарні дисципліни, інтегрований навчальний курс, духовність, культурні цінності, фахівець-оратор, духовно-творча Людина-комунікатор, Успіх, ЩастяАнотація
У статті проаналізовано теоретичні, концептуальні, методико-прикладні основи методології синергетичного підходу до викладання гуманітарних дисциплін здобувачам вищої освіти з метою формування майбутнього фахівця-оратора як інноваційної духовно-творчої Людини-комунікатора ХХІ століття інформаційно-комунікативного Відкритого Суспільства засобами української мови та культури і творчої самореалізації студента. Досліджено постулати україністики, педагогіки, інноватики, інноваційної педагогіки, філософії освіти і синергетики. Описано авторські інноваційні освітні технології, які були впроваджені у практику викладання гуманітарних дисциплін та організації культурного дозвілля для студентів філологічного і нефілологічного професійного профілю.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Таїсія КОВАЛЬ, Марія ГАВРИШ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.