ІННОВАЦІЙНА СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА АКТИВНІСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: NON SCHOLAE, SED VITAE DISCIMUS

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2025-33-8

Ключові слова:

авторська освітня технологія, українська мова, риторика, соціолінгвістика, синергетика, інновації в духовній сфері, здобувач вищої освіти, гуманітарні дисципліни, інтегрований навчальний курс, духовність, культурні цінності, фахівець-оратор, духовно-творча Людина-комунікатор, Успіх, Щастя

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні, концептуальні, методико-прикладні основи методології синергетичного підходу до викладання гуманітарних дисциплін здобувачам вищої освіти з метою формування майбутнього фахівця-оратора як інноваційної духовно-творчої Людини-комунікатора ХХІ століття інформаційно-комунікативного Відкритого Суспільства засобами української мови та культури і творчої самореалізації студента. Досліджено постулати україністики, педагогіки, інноватики, інноваційної педагогіки, філософії освіти і синергетики. Описано авторські інноваційні освітні технології, які були впроваджені у практику викладання гуманітарних дисциплін та організації культурного дозвілля для студентів філологічного і нефілологічного професійного профілю.

Завантаження

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

КОВАЛЬ, Т., & ГАВРИШ, М. (2025). ІННОВАЦІЙНА СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА АКТИВНІСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: NON SCHOLAE, SED VITAE DISCIMUS. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 33, 49-53. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2025-33-8