PRODUCT PLACEMENT У ТЕКСТІ СУЧАСНОГО АМЕРИКАНСЬКОГО РОМАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2025-34-10Ключові слова:
product placement, сучасний американський роман, типи розміщення, продукт, послуга, брендАнотація
Статтю присвячено розгляду технології product placement у контексті її використання у тексті сучасного американського роману. Встановлено, що це один із ефективних способів просування продукту/послуги серед читачів, за для збільшення попиту та формування їх позитивного ставлення до конкретного бренду. Серед основних типів розміщення product placemen у текстах художньої літератури: розміщення продукту; корпоративне розміщення; розміщення новинки; загальне розміщення; розміщення топонімів; розміщення ідеї; нейтральне розміщення; творче розміщення; розміщення образу продукту. Визначена технологія використовується як для представлення нового так і для популяризації продукту/послуги з позитивною багаторічною репутацією.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Світлана ДУБРОВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.