СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • В. ЯРУЧИК Волинський національний університет імені Лесі Українки Автор
  • О. ЯРУЧИК Волинський національний університет імені Лесі Українки Автор
  • М. СУР’ЯК Волинський національний університет імені Лесі Українки Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-24-14

Ключові слова:

міжкультурна взаємодія, пізнавально-діяльнісна спрямованість, професійна діяльність філологів, професійний інтерес

Анотація

У статті розглядається відсутність професійного інтересу до міжкультурної взаємодії як одна із сучасних проблем навчання студентів-філологів. Приділено увагу ролі міжкультурної взаємодії у професійній діяльності філологів, теоретичному осмисленню механізмів підвищення ефективності її формування в ході професійної підготовки.

У дослідженні професійний інтерес студентів-філологів до міжкультурної взаємодії сприймається як пізнавально-діяльнісна спрямованість особистості на оволодіння знаннями, вміннями та навичками встановлення взаєморозуміння, продуктивного діалогу, взаємодії та співпраці з представниками інших культур та мов, що виступає стимулятором активності особистості у період професійної підготовки. Теоретична та практична значущість роботи полягає у спрямованості її результатів на вдосконалення процесу професійно-особистісного становлення студентів-філологів, у розробці механізмів, що дозволяють підвищити ефективність формування у них професійного інтересу до міжкультурної взаємодії.

Автором запропоновано технологію формування професійного інтересу до міжкультурної взаємодії, що є сукупністю взаємопов'язаних методологічного, організаційного, методичного та діагностичного блоків, які визначають відбір, компонування та порядок використання форм, методів та засобів навчання для досягнення планованого результату в ході професійної підготовки студентів-філологів. Крім того, зазначено, що необхідним фактором підвищення ефективності формування професійного інтересу до міжкультурної взаємодії є педагогічний моніторинг його формування на всіх етапах професійної підготовки майбутніх філологів.

Завантаження

Опубліковано

30.06.2022

Як цитувати

ЯРУЧИК, В., ЯРУЧИК, О., & СУР’ЯК, М. (2022). СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 24, 68-71. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-24-14