ДИЗАЙН КАБІНЕТУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ АВТОНОМІЇ

Автор(и)

  • О. ФЕДОРОВА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • Т. СЕВЕРІНА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • Л. ЗАКРЕНИЦЬКА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-24-10

Ключові слова:

дизайн кабінету іноземних мов, навчальна зона, учнівська автономія, засоби навчання

Анотація

Стаття присвячена особливостям дизайну кабінету іноземної мови, який висвітлюється як фактор формування учнівської автономії. Особлива увага приділена ідеї зонування навчального простору кабінету іноземної мови та використання таких навчальних засобів як: Стіна Слів, Мовне Портфоліо, Особисті Брелки, Мотузка з метою розвитку умінь автономного навчання. Простота, мобільність та економічність запропонованих засобів навчання є їх головними перевагами для вчителів та учнів. Дизайн навчальних зон, матеріалів та засобів в кольорах веселки подано авторами як спосіб інтеграції їх усіх для репрезентації ідеї учнівської рівності, єдності та співпраці.

Автори пропонують кілька підходів до коротко-термінового та довго-термінового планування автономної роботи студентів в шкільному кабінеті іноземної мови. Запропоновані ідеї для зонування та дизайну навчального простору кабінету іноземних мов розглядаються також як чинники формування навичок 21  століття: критичного мислення, креативності, комунікації та колаборації.

Завантаження

Опубліковано

30.06.2022

Як цитувати

ФЕДОРОВА, О., СЕВЕРІНА, Т., & ЗАКРЕНИЦЬКА, Л. (2022). ДИЗАЙН КАБІНЕТУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ АВТОНОМІЇ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 24, 50-54. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-24-10