ФЕНОМЕН БІЛІНГВІЗМУ: ДЕКЛАРУЮЧИ ПРОБЛЕМУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-30-5Ключові слова:
білінгвізм, білінгв, двомовність, міжмовні контакти, інтегровані підходиАнотація
Стаття присвячена аналізу поняття білінгвізму, яке помітно актуалізувалося в останні десятиліття в умовах глобалізації сучасного суспільства загалом та українського зокрема. У ході дослідження його розглянуто насамперед у таких аспектах, як лінгвістичний, психологічний, соціолінгвістичний, нейролінгвістичний, лінгвокультурологічний, когнітивний, а також окреслено низку інших підходів, зокрема етнолінгвістичний, комунікативний, дискурсивний, концептуальний, літературознавчий, перекладознавчий, педагогічний, кожен з яких засвідчує нові грані цього явища. Доведено, що нові можливості в осягненні феномену білінгвізму відкриває когнітивно-дискурсивний підхід.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тетяна ВІЛЬЧИНСЬКА, ГАЛИНА БАЧИНСЬКА, Оксана ВЕРБОВЕЦЬКА (Автор)
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.