ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ ПРИ НАВЧАННІ ЧИТАННЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-30Ключові слова:
читання, навчання читанню, труднощі у читанні, фонетична обізнаність, фонемаАнотація
Стаття присвячена характеристиці труднощів у навчанні читанню англійською мовою та опису шляхів їх подолання. Авторами проаналізовано основні причини виникнення труднощів у навчанні читанню англійською мовою саме українських учнів з огляду на відмінності звукового та буквеного складу цих мов. Визначено необхідні передумови успішного навчання читанню. Значну увагу присвячено характеристиці фонетичної обізнаності як необхідної навички для успішного навчання читанню будь-якою мовою. Автори навели приклади різноманітних вправ для формування мікро-вмінь читання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 О. В. ФЕДОРОВА, Т. М. СЕВЕРІНА, Л. А. ЗАКРЕНИЦЬКА, О. В. ГАНДАБУРА (Автор)
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.