ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ ПРИ НАВЧАННІ ЧИТАННЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • О. В. ФЕДОРОВА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • Т. М. СЕВЕРІНА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • Л. А. ЗАКРЕНИЦЬКА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • О. В. ГАНДАБУРА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-30

Ключові слова:

читання, навчання читанню, труднощі у читанні, фонетична обізнаність, фонема

Анотація

Стаття присвячена характеристиці труднощів у навчанні читанню англійською мовою та опису шляхів їх подолання. Авторами проаналізовано основні причини виникнення труднощів у навчанні читанню англійською мовою саме українських учнів з огляду на відмінності звукового та буквеного складу цих мов. Визначено необхідні передумови успішного навчання читанню. Значну увагу присвячено характеристиці фонетичної обізнаності як необхідної навички для успішного навчання читанню будь-якою мовою. Автори  навели приклади різноманітних вправ для формування мікро-вмінь читання.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

ФЕДОРОВА, О. В., СЕВЕРІНА, Т. М., ЗАКРЕНИЦЬКА, Л. А., & ГАНДАБУРА, О. В. (2023). ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ ПРИ НАВЧАННІ ЧИТАННЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 27, 129-134. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-30