АНАЛІЗ РЕСУРСІВ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА УМОВ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-23Ключові слова:
граматика англійської мови, онлайн-ресурси, змішане навчання, дистанційне навчання, заклад вищої освітиАнотація
У статті розглянуто онлайн-сервіси та інструменти як ресурси для викладання граматики англійської мови у змішаному та дистанційному форматі у синхронному та асинхронному режимах. Онлайн-ресурси систематизовано за призначенням: для презентації, практики та перевірки засвоєння граматичних явищ, а також за походженням і роллю викладача: готові, адаптовані, авторські. Схарактеризовано кожну категорію, зазначено переваги та недоліки у використанні, наведено приклади. Основними чинниками для вибору певного ресурсу визначено його відповідність потребам освітнього контексту викладача та зручність використання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Н. С. СКРИПНИК, О. В. ШАМРАЙ (Автор)
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.