АНАЛІЗ РЕСУРСІВ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА УМОВ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗВО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-23

Ключові слова:

граматика англійської мови, онлайн-ресурси, змішане навчання, дистанційне навчання, заклад вищої освіти

Анотація

У статті розглянуто онлайн-сервіси та інструменти як ресурси для викладання граматики англійської мови у змішаному та дистанційному форматі у синхронному та асинхронному режимах. Онлайн-ресурси систематизовано за призначенням: для презентації, практики та перевірки засвоєння граматичних явищ, а також за походженням і роллю викладача: готові, адаптовані, авторські. Схарактеризовано кожну категорію, зазначено переваги та недоліки у використанні, наведено приклади. Основними чинниками для вибору певного ресурсу визначено його відповідність потребам освітнього контексту викладача та зручність використання.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

СКРИПНИК, Н. С., & ШАМРАЙ, О. В. (2023). АНАЛІЗ РЕСУРСІВ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА УМОВ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗВО. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 27, 99-102. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-23