ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТВОРІВ МИХАЙЛА СТЕЛЬМАХА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-6Ключові слова:
активний словник, лексика, лексикологія, лексичне значення, лінгводидактика, мовна освіта, мовне чуття, особистісний розвиток, творча уява, українська моваАнотація
У статті висвітлено окремі аспекти мовотворчості класика української літератури Михайла Стельмаха: лексичний, фразеологічний, синтаксичний – та обґрунтовано лінгводидактичний потенціал прози письменника.
На прикладі лексичних і синтаксичних одиниць (із творів «Дума про тебе» та «Чотири броди») показано їхню здатність відображати різні мовні явища й забезпечувати формування ключових і предметної компетентностей згідно з концепцією Нової української школи. Доведено, що творчість Михайла Стельмаха є саме тим джерелом і засобом, завдяки якому кожен учитель зможе реалізувати низку особистісно, соціально та життєво важливих завдань.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 І. О. ВОЛЯНЮК, Л. Я. БІЛИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.