ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТВОРІВ МИХАЙЛА СТЕЛЬМАХА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКОЛОГІЇ

Автор(и)

  • І. О. ВОЛЯНЮК Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка Автор
  • Л. Я. БІЛИК Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-6

Ключові слова:

активний словник, лексика, лексикологія, лексичне значення, лінгводидактика, мовна освіта, мовне чуття, особистісний розвиток, творча уява, українська мова

Анотація

У статті висвітлено окремі аспекти мовотворчості класика української літератури Михайла Стельмаха: лексичний, фразеологічний, синтаксичний – та обґрунтовано лінгводидактичний потенціал прози письменника. 

На прикладі лексичних і синтаксичних одиниць (із творів «Дума про тебе» та «Чотири броди») показано їхню здатність відображати різні мовні явища й забезпечувати формування ключових і предметної компетентностей згідно з концепцією Нової української школи. Доведено, що творчість Михайла Стельмаха є саме тим джерелом і засобом, завдяки якому кожен учитель зможе реалізувати низку особистісно, соціально та життєво важливих завдань.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

ВОЛЯНЮК, І. О., & БІЛИК, Л. Я. (2023). ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТВОРІВ МИХАЙЛА СТЕЛЬМАХА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКОЛОГІЇ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 27, 30-33. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2023-27-6