ІННОВАЦІЙНА ЛЮДИНА ХХІ СТОЛІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВІДКРИТОГО СУСПІЛЬСТВА: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛОЛОГА-УКРАЇНІСТА У ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-32-7

Ключові слова:

українська мова, риторика, соціолінгвістика, синергетика, інновації в духовній сфері, здобувач вищої освіти, гуманітарні дисципліни, інтегрований навчальний курс, духовність, культурні цінності, фахівець-оратор, духовно-творча Людина-комунікатор

Анотація

 

Статтю присвячено аналізу концепцій, теорій, методів і принципів, що лягли в основу інноваційної педагогічної діяльності філологів-україністів у межах синергетичного підходу в освіті. Описано модель авторської інноваційної синергетично-педагогічної діяльності філолога-україніста. Сформульовано положення, на яких повинен грунтуватися синергетичний підхід в інноваційній діяльності україніста-педагога у вищій школі.

Завантаження

Опубліковано

26.12.2024

Як цитувати

КОВАЛЬ, Т., & ГАВРИШ, М. (2024). ІННОВАЦІЙНА ЛЮДИНА ХХІ СТОЛІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВІДКРИТОГО СУСПІЛЬСТВА: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛОЛОГА-УКРАЇНІСТА У ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 32, 35-41. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-32-7