ІННОВАЦІЙНА ЛЮДИНА ХХІ СТОЛІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВІДКРИТОГО СУСПІЛЬСТВА: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛОЛОГА-УКРАЇНІСТА У ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-32-7Ключові слова:
українська мова, риторика, соціолінгвістика, синергетика, інновації в духовній сфері, здобувач вищої освіти, гуманітарні дисципліни, інтегрований навчальний курс, духовність, культурні цінності, фахівець-оратор, духовно-творча Людина-комунікаторАнотація
Статтю присвячено аналізу концепцій, теорій, методів і принципів, що лягли в основу інноваційної педагогічної діяльності філологів-україністів у межах синергетичного підходу в освіті. Описано модель авторської інноваційної синергетично-педагогічної діяльності філолога-україніста. Сформульовано положення, на яких повинен грунтуватися синергетичний підхід в інноваційній діяльності україніста-педагога у вищій школі.
Завантаження
Опубліковано
26.12.2024
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Таїсія КОВАЛЬ, Марія ГАВРИШ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
КОВАЛЬ, Т., & ГАВРИШ, М. (2024). ІННОВАЦІЙНА ЛЮДИНА ХХІ СТОЛІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВІДКРИТОГО СУСПІЛЬСТВА: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИНЕРГЕТИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛОЛОГА-УКРАЇНІСТА У ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 32, 35-41. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-32-7