ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВЗАЄМОДІЇ ЧИТАЧА ТА ТЕКСТУ В ТЕОРІЇ У. ЕКО
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-20Ключові слова:
теорія, читач, образ читача, інтерпретація тексту, текст, авторАнотація
У статті розглянута теорія інтерпретації У. Еко. Зокрема проаналізовано роль читача, яка досліджується у роботах У. Еко: «Роль читача» (1979), «Межі тлумачення» (1990). Увагу зосереджено на досвіді інтерпретативного акту художнього тексту з точки зору її впливу на читача. Визначено залежний взаємозв’язок інтерпретації від контексту та змісту і форми художнього твору, авторського задуму. Теорія текстової співпраці У. Еко надає читачеві істотну роль у процесі створення сенсу. Текст створює модель читача, що здатний актуалізувати різноманітні змістові структури, щоб декодувати можливі світи наративу. Читач заповнює численні прогалини в тексті, ніколи не є повністю явним, використовуючи будь-що від простого лінгвістичного висновку до більш складного дедуктивного міркування, яке стосується всього тексту.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Г. ОКСАК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.