ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ ТА ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ НАЗВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ ТА СЛОГАНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-25-4Ключові слова:
бренд, рекламний слоган, ім’я бренду, неймінг, спорт, лексико-семантична групаАнотація
У статті досліджено особливості брендів та з’ясовано, що кожен бренд має свою індивідуальність, яку складають різні вербальні та невербальні елементи. Детально розглянуто два елементи брендів — ім’я та рекламний слоган. Були встановлені особливості походження назв спортивних брендів. Виокремлено і проаналізовано лексико-семантичні та прагматичні особливості рекламних слоганів спортивних брендів.
Завантаження
Опубліковано
29.09.2022
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 А. СЕРДЮК, В. КУЛІШ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
СЕРДЮК, А., & КУЛІШ, В. (2022). ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ ТА ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ НАЗВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ ТА СЛОГАНІВ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 25, 20-24. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-25-4