ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ ТА ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ НАЗВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ ТА СЛОГАНІВ

Автор(и)

  • А. СЕРДЮК Сумський державний університет Автор
  • В. КУЛІШ Сумський державний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-25-4

Ключові слова:

бренд, рекламний слоган, ім’я бренду, неймінг, спорт, лексико-семантична група

Анотація

У статті досліджено особливості брендів та з’ясовано, що кожен бренд має свою індивідуальність, яку складають різні вербальні та невербальні елементи. Детально розглянуто два елементи брендів — ім’я та рекламний слоган. Були встановлені особливості походження назв спортивних брендів. Виокремлено і проаналізовано лексико-семантичні та прагматичні особливості рекламних слоганів спортивних брендів. 

Завантаження

Опубліковано

29.09.2022

Як цитувати

СЕРДЮК, А., & КУЛІШ, В. (2022). ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ ТА ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ НАЗВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ ТА СЛОГАНІВ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 25, 20-24. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-25-4