ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ АВТОНОМІЇ ШЛЯХОМ ДЕЛЕГУВАННЯ РОЛЕЙ УЧИТЕЛЯ УЧНЯМ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-25-1Ключові слова:
делегування ролей учителя, повноваження, доручення, учнівська автономія, мотиваціяАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності делегування ролей учителя учням задля розвитку учнівської автономії. Авторами схарактеризовано структурні компоненти делегування повноважень учням (когнітивно-ціннісний, комунікативний, організаційно-діяльнісний, рефлексивний). Визначено необхідні передумови успішної реалізації делегованих повноважень. Значну увагу присвячено опису широкого спектру функцій та завдань, що можуть бути делеговані учням у різноманітних сферах життєдіяльності класу: керування класом, підготовка навчальних матеріалів, оператор технічних засобів навчання, контролер часу, асистент інструктажу, асистент оцінювання. Автори зазначають, що перелік делегованих повноважень може бути продовжено за рахунок таких ролей, як: статист, прес-секретар класу, класний блогер, дослідник громадської думки, дизайнер класу тощо.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 М. БАБІЧЕВА, М. ВОРНИК, Ж. САДЛОВСЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.