ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-СЛОВНИКІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-31-7Ключові слова:
цифрові інструменти навчання, онлайн словник, лексична компетентність, учні з особливими освітніми потребамиАнотація
Стаття присвячена опису шляхів використання різноманітних онлайн словників з метою формування іншомовної комунікативної компетентності учнів загалом та лексичної компетентності зокрема. Авторами схарактеризовано принципи роботи та функціональний потенціал різноманітних цифрових словників, які рекомендовані для академічного використання. Визначено необхідні методичні передумови успішного їх використання з освітньою метою. Значну увагу присвячено опису механічних, умовно-комунікативних та комунікативних завдань, що можуть бути реалізовані з використанням матеріалів, згенерованих за допомогою цифрових інструментів та вчителем самостійно на основі матеріалів описаних словників. Автори наголошують, що, попри значну увагу та гострий інтерес академічної та педагогічної спільноти до широкого використання цифрових інструментів на заняттях з іноземної мови, останні не можуть замінити традиційні комунікативні види мовленнєвої діяльності учнів та покликані лише доповнити наявний арсенал доступних вчителям засобів навчання іноземних мов. Додатково визначено потенціал та доцільність використання онлайн словників для формування іншомовної комунікативної компетентності учнів з особливими потребами як в роботі з вчителем, так і в автономному форматі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олеся ФЕДОРОВА, Юлія РИБАЧУК, Марина БАБІЧЕВА, Ірина АНІЩЕНКО (Автор)
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.