ПРОБЛЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2025-35-2Ключові слова:
переклад, професійна підготовка, перекладач, трансформація, комунікативно-функціональний підхідАнотація
У статті розглядається проблема фахової підготовки перекладачів в закладах вищої освіти у сучасних умовах. Зазначено, що в умовах комп’ютеризації викладачам перекладу варто застосовувати комунікативно-функціональний підхід під час занять при професійній підготовці майбутніх перекладачів. Автор наголошує, що в сучасних умовах, коли ринок перекладацьких послуг зазнає серйозних змін, виникає потреба у формуванні перекладача нового типу із високим рівнем цифрової культури. У статті висловлюються пропозиції щодо можливих відповідей на виклики, з якими стикається сучасний викладач перекладу у закладах вищої освіти. Пропозиції стосуються насамперед викладання перекладу в мовній парі «англійська – українська», проте деякі з них цілком можуть бути поширені й на інші мовні пари.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Оксана СЄРГЄЄВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.