ПРОБЛЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2025-35-2

Ключові слова:

переклад, професійна підготовка, перекладач, трансформація, комунікативно-функціональний підхід

Анотація

У статті розглядається проблема фахової підготовки перекладачів в закладах вищої освіти у сучасних умовах. Зазначено, що в умовах комп’ютеризації викладачам перекладу варто застосовувати комунікативно-функціональний підхід під час занять при професійній підготовці майбутніх перекладачів. Автор наголошує, що в сучасних умовах, коли ринок перекладацьких послуг зазнає серйозних змін, виникає потреба у формуванні перекладача нового типу із високим рівнем цифрової культури. У статті висловлюються пропозиції щодо можливих відповідей на виклики, з якими стикається сучасний викладач перекладу у закладах вищої освіти. Пропозиції стосуються насамперед викладання перекладу в мовній парі «англійська – українська», проте деякі з них цілком можуть бути поширені й на інші мовні пари.

Завантаження

Опубліковано

16.10.2025