ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗВУКОНАСЛІДУВАЛЬНИХ СЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ (НА БАЗІ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ)

Автор(и)

  • Наталія ОДАРЧУК Волинський національний університет імені Лесі Українки Автор
  • Тетяна МІРОНЧУК Київський національний університет імені Тараса Шевченка Автор https://orcid.org/0000-0002-5923-1028

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-30-14

Ключові слова:

звуконаслідування, звуконаслідувальні слова, ономатопея, функція, дитяча література, звук, імітація

Анотація

Статтю присвячено функціональній характеристиці звуконаслідувальних слів у дитячій літературі англійської та української мов. Проаналізовано дитячі вірші й уривки з казок та оповідань, де використовуються обрані мовні одиниці. На основі аналізу було виділено три головні функції звуконаслідувань у творах для дітей: когнітивна (розвиток мови), естетична (зацікавлення) та експресивна  (емоційна виразність). 

Завантаження

Опубліковано

25.04.2024

Як цитувати

ОДАРЧУК, Н., & МІРОНЧУК, Т. (2024). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗВУКОНАСЛІДУВАЛЬНИХ СЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ (НА БАЗІ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ). Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 30, 84-89. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-30-14