ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗВУКОНАСЛІДУВАЛЬНИХ СЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ (НА БАЗІ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ)
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-30-14Ключові слова:
звуконаслідування, звуконаслідувальні слова, ономатопея, функція, дитяча література, звук, імітаціяАнотація
Статтю присвячено функціональній характеристиці звуконаслідувальних слів у дитячій літературі англійської та української мов. Проаналізовано дитячі вірші й уривки з казок та оповідань, де використовуються обрані мовні одиниці. На основі аналізу було виділено три головні функції звуконаслідувань у творах для дітей: когнітивна (розвиток мови), естетична (зацікавлення) та експресивна (емоційна виразність).
Завантаження
Опубліковано
25.04.2024
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Наталія ОДАРЧУК, Тетяна МІРОНЧУК (Автор)
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Як цитувати
ОДАРЧУК, Н., & МІРОНЧУК, Т. (2024). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗВУКОНАСЛІДУВАЛЬНИХ СЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ (НА БАЗІ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ). Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 30, 84-89. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2024-30-14