ПРАГМАТИЧНА АДАПТАЦІЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РЕЦИПІЄНТА

Автор(и)

  • М. ЧЕРНИК Сумський державний університет Автор
  • І. КОНЯЩЕНКОВА Сумський державний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-28

Ключові слова:

реклама, прагматична адаптація, прагматичний ефект, комунікативна функція, реципієнт

Анотація

У статті проаналізовані можливості перекладу німецькомовної реклами українською мовою зі збереженням прагматичної функції оригінального тексту. У процесі дослідження виокремлені основні типи та види прагматичної адаптації, а також проведений аналіз прикладів адаптації німецькомовної реклами для українського реципієнта з урахуванням комунікативної функціональної спрямованості текстів. У роботі визначені перекладацькі трансформації, які забезпечують досягнення бажаного прагматичного ефекту.

Завантаження

Опубліковано

02.12.2021

Як цитувати

ЧЕРНИК, М., & КОНЯЩЕНКОВА, І. (2021). ПРАГМАТИЧНА АДАПТАЦІЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РЕЦИПІЄНТА. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 22, 137-140. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-28