НЕОЛОГІЗМИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА СПОСОБИ ЇХ УТВОРЕННЯ

Автор(и)

  • О. СЄРГЄЄВА Хмельницький національний університет Автор
  • А. ПРОВОЗЬОН Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-26

Ключові слова:

неологія, неологізм, способи утворення, словотворчі процеси, соціальні мережі, Інтернет

Анотація

У статті розглянуто поняття «неологізм» та досліджено його теоретичні основи. Розглянуто неологізми як головний фактор, що відображає те, як розвивається сучасне суспільство, особливо в сфері Інтернет-спілкування. З'ясовано специфіку класифікації неологізмів та визначено основні способи їх утворення на платформах таких соціальних мереж, як Twitter та Facebook.

Завантаження

Опубліковано

02.12.2021

Як цитувати