НЕОЛОГІЗМИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА СПОСОБИ ЇХ УТВОРЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-26Ключові слова:
неологія, неологізм, способи утворення, словотворчі процеси, соціальні мережі, ІнтернетАнотація
У статті розглянуто поняття «неологізм» та досліджено його теоретичні основи. Розглянуто неологізми як головний фактор, що відображає те, як розвивається сучасне суспільство, особливо в сфері Інтернет-спілкування. З'ясовано специфіку класифікації неологізмів та визначено основні способи їх утворення на платформах таких соціальних мереж, як Twitter та Facebook.
Завантаження
Опубліковано
02.12.2021
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 О. СЄРГЄЄВА, А. ПРОВОЗЬОН (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
СЄРГЄЄВА, О., & ПРОВОЗЬОН, А. (2021). НЕОЛОГІЗМИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА СПОСОБИ ЇХ УТВОРЕННЯ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 22, 126-130. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-26