ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ

Автор(и)

  • О. ПАВЛИК Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-22

Ключові слова:

гендерний аспект, рекламні тексти, стереотипи, вплив рекламних текстів

Анотація

Стаття вивчає питання використання гендерного аспекту у сучасних рекламних текстах. Аналіз різних текстів крізь призму гендерного аспекту є у наш час дуже популярним та затребуваним. Це дослідження має на меті вивчити використання гендерних стереотипів в рекламних текстах. Використання таких стереотипів як культурної категорії, яка ґрунтується на мовних та немовних засобах спілкування є невід’ємною складовою рекламного виробництва  і  оцінюється ним як норма, яка апріорі може забезпечити найбільший вплив рекламного тексту на адресата. У ході дослідження виявлено, що гендерний компонент рекламних текстів формує суспільну думку щодо чоловічих та жіночих якостей, норм їхньої поведінки.

Завантаження

Опубліковано

02.12.2021