ФОРМАЛЬНО-СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ СФЕРИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-4Ключові слова:
термінологія, структура, прості терміни, складні терміни, термінологічні сполучення, фразові термінологічні одиниці, скороченняАнотація
Стаття присвячена аналізу структурних характеристик англомовної готельної термінологія, яка розглядається як складова туристичної терміносистеми сучасної англійської мови. Розглядаються основні структурні характеристики досліджуваних одиниць, визначаються моделі та особливості їх формальної організації, пропонується кількісний аналіз частотності представленості моделей в термінології готельного бізнесу.
Завантаження
Опубліковано
02.12.2021
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 М. АЛЄКСЄЄНКО, О. ПЕФТІЄВА, М. ТАРАПАТОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
АЛЄКСЄЄНКО, М. ., ПЕФТІЄВА, О., & ТАРАПАТОВ, М. (2021). ФОРМАЛЬНО-СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ СФЕРИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 22, 18-23. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2021-22-4