АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ОРГАНАЙЗЕРІВ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-23-9Ключові слова:
графічні органайзери, візуалізація, викладання іноземної мовиАнотація
У статті висвітлено методичний потенціал використання графічних органайзерів як сучасної технології візуалізації для презентація та структурування інформації у навчальному процесі з іноземної мови у закладах вищої освіти. Проаналізовано підходи вітчизняних та закордонних освітян до застосування таких органайзерів у процесі викладання навчальних дисциплін взагалі та щодо певних аспектів викладання іноземних мов зокрема. Метою статті є узагальнення досвіду використання графічних органайзерів та аналіз можливостей їх застосування у навчанні іноземної мови у закладах вищої освіти. Виявлено й узагальнено можливості використання графічних органайзерів у навчальному процесі з іноземної мови. До них належать: легкість створення, редагування та перевірки; можливість використання багаторазово; для індивідуальної, парної та групової роботи; використання у будь-якому форматі навчання; використання у різних аспектах викладання; для студентів будь-якого рівня володіння мовою; усунення мовного бар’єру; застосування дослідницького підходу у навчанні і розвитку мислення; можливість цілісно розглянути тему заняття; можливість перетворити великий обсяг інформації на структуроване, легке для сприйняття графічне зображення. Наведено найпоширеніші форми для використання у викладанні іноземної мови (ієрархічні, циклічні, послідовні, концептуальні, порівняння і зіставлення, органайзери даних) та їх приклади. Розглянуто етапи впровадження графічних органайзерів у навчальний процес з іноземної мови. Зазначено форми представлення графічних органайзерів та ресурси для їх створення. Виявлено великий потенціал використання графічних органайзерів в навчальному процесі з іноземної мови та необхідність подальших досліджень щодо застосування їх певних типів у різних аспектах викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 С. ЦИМБАЛ, Н. СКРИПНИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.