ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-23-8Ключові слова:
іноземна мова за професійним спрямуванням, комунікативна компетентність, методи навчання, студенти немовних спеціальностейАнотація
В статті розглянуто особливості викладання іноземної мови професійного спрямування для студентів немовних спеціальностей. Визначено, що для покращення якості вітчизняної освіти одним з провідних завдань професійної підготовки студентів є формування конкурентоспроможного фахівця, зокрема, формування його іноземної комунікативної компетентності. Розглянуто процес вивчення іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Зазначено, що він має специфічні риси та характеристики, а саме: певну лексичну базу, професійну термінологію, ведення ділового листування, підбір комунікативних завдань, текстів для читання та завдань з аудіювання, виходячи з професійної діяльності студентів. Доведено, що ефективність навчання іноземної мови може бути досягнута при умові включення студентів в процес активної самостійної та творчої навчальної діяльності. Студенти повинні отримати можливість взаємодіяти відповідно до своїх внутрішніх цілей та потреб, зберігати свою індивідуальність, приймати відповідальні рішення. Важливо також надавати їм великий вибір різних видів діяльності, серед яких вони можуть обрати найбільш близький до їх здібностей та завдатків. Визначено, що найбільш продуктивними та актуальними методами викладання іноземної мови професійного спрямування для студентів немовних спеціальностей є в більшому ступені комунікативна та проблемна методики. Доведено, що необхідно використовувати ті форми та прийоми навчання іноземної мови, які найбільш активізують комунікативну та пізнавальну діяльність.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Є. КОСТИК, І. СІЛЮТІНА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.