ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ СТРАТЕГІЇ «КАРТА СЛОВА»

Автор(и)

  • О. ФЕДОРОВА Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор https://orcid.org/0000-0003-2300-6387
  • Ю. РИБАЧУК Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • Л. ГЛУШОК Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор https://orcid.org/0000-0003-2565-2526

DOI:

https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-23-3

Ключові слова:

лексична компетентність, лексична стратегія, значення слова, учнівська автономія, іноземна мова

Анотація

Стаття присвячена методиці застосування стратегії формування іншомовної лексичної компетентності  «Карта слова». Автори пропонують підхід, що полягає в поетапному ускладненні завдань стратегії відповідно до підвищення рівня володіння іноземною мовою. Детально описано та проілюстровано специфіку роботи з кожним слотом формуляру «Карти слова»: Значення Слова, Синоніми, Антоніми, Граматична Форма, Ідіоматичне Значення, Словотвірні Зв’язки, Ситуативна Ілюстрація, Графічна Ілюстрація. Запропоновано ряд форм аудиторної та позакласної роботи для диверсифікації практики застосування стратегії «Карта слова».

Завантаження

Опубліковано

31.03.2022

Як цитувати

ФЕДОРОВА, О., РИБАЧУК, Ю., & ГЛУШОК, Л. (2022). ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ СТРАТЕГІЇ «КАРТА СЛОВА». Current Issues of Linguistics and Translation Studies, 23, 14-18. https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-23-3