ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ СТРАТЕГІЇ «КАРТА СЛОВА»
DOI:
https://doi.org/10.31891/2415-7929-2022-23-3Ключові слова:
лексична компетентність, лексична стратегія, значення слова, учнівська автономія, іноземна моваАнотація
Стаття присвячена методиці застосування стратегії формування іншомовної лексичної компетентності «Карта слова». Автори пропонують підхід, що полягає в поетапному ускладненні завдань стратегії відповідно до підвищення рівня володіння іноземною мовою. Детально описано та проілюстровано специфіку роботи з кожним слотом формуляру «Карти слова»: Значення Слова, Синоніми, Антоніми, Граматична Форма, Ідіоматичне Значення, Словотвірні Зв’язки, Ситуативна Ілюстрація, Графічна Ілюстрація. Запропоновано ряд форм аудиторної та позакласної роботи для диверсифікації практики застосування стратегії «Карта слова».
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 О. ФЕДОРОВА, Ю. РИБАЧУК, Л. ГЛУШОК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.